Uruchomienie serwisu iBOK


Uruchomienie serwisu iBOK

Szanowni Państwo,

wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, a także w celu usprawnienia kontaktu Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzesku Sp. z o.o. uruchomiło Internetowe Biuro Obsługi Klienta (iBOK).

Korzystanie z portalu iBOK jest bezpłatne i przeznaczone dla wszystkich odbiorców usług świadczonych przez Spółkę, którzy posiadają aktualną umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków.

Dostęp do iBOK jest możliwy po zalogowaniu się przez link: http://ibok.rpwikbrzesko.com.pl oraz poprzez stronę internetową Spółki.

Do założenia konta wymagane jest zaakceptowanie regulaminu oraz podanie danych umieszczonych na ostatniej fakturze. Pomyślna rejestracja umożliwi dostęp do pełnej funkcjonalności platformy.

W ramach tej usługi Klienci mogą uzyskać szybki dostęp do informacji dotyczących indywidualnego konta, m.in. wysokości bieżących opłat, terminów płatności, stanów liczników poboru wody, numeru rachunku bankowego do wpłat.

Pragniemy podkreślić, iż korzystanie z iBOK umożliwia bieżącą kontrolę swoich zobowiązań, monitorowanie zużycia wody, jak również możliwość łatwego podawania stanu wodomierza.

W najbliższym czasie planujemy wdrożenie usługi SMS, która będzie informować o zbliżającym się terminie płatności faktury lub braku jej uregulowania. Warunkiem skorzystania z usługi jest wypełnienie oraz dostarczenie (przesłanie) do siedziby Spółki „Oświadczenia dochodzenia roszczeń”  – druk dostępny na stronie internetowej Spółki.

Zapraszamy do korzystania z naszych nowych usług.