Godziny pracy:
Poniedziałek – piątek: od 7:00 do 15:00.
Telefony:
14 66 26 530 – Kierownik Działu
14 66 26 540 – pracownicy
14 66 26 548 – pracownicy
14 66 26 511 – fax
e-mail: licznik@rpwikbrzesko.com.pl
Co można załatwić w Biurze Obsługi Klienta
1. Otrzymać fakturę za zużytą wodę i odprowadzone ścieki i w tym celu należy podać:
- nazwisko,
- numer nabywcy,
- adres zamontowania wodomierza,
- odczyt wodomierza (głównego, dodatkowego)
2. Odnowić umowę na dostawę wody i odprowadzanie ścieków,
Wymagane dokumenty do zawarcia umowy,
- dla odbiorców indywidualnych: tytuł prawny do nieruchomości (np. własność, najem, użytkowanie wieczyste), NIP lub PESEL
- dla pozostałych odbiorców: tytuł prawny do nieruchomości (np. własność, najem, użytkowanie wieczyste), decyzja nadania numeru NIP P i REGON wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub wypis z Krajowego Rejestru Sądowego
3. Wyszukać wzory druków (szukaj w druki do pobrania)
- Umowa nr… o dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków,
- Wniosek o zawarcie umowy o dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków.
4. Zaktualizować potrzebne dane (telefon, adres do korespondencji, zmiana nazwiska)
5. Otrzymać potrzebne wyjaśnienia, złożyć reklamację do wystawionej faktury.
6. Złożyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przesyłanie faktur drogą elektroniczną, zmianie adresu e-mail, wycofaniu zgody na przesyłanie faktur drogą elektroniczną (szukaj w druki do pobrania)